FUNDACION DE LA SANTA CRUZ

Faite voluntario

Queres facerte voluntario? Comparte con nos o teu talento, as túas habilitades ou aficións, apoio e compañeirismo en actividades dos nosos servizos ou en tarefas administrativas e de xestión da Fundación.

A túa implicación, compromiso e solidariedade e imprescindible para conseguir unha sociedades mais xusta e inclusiva. Faite voluntario!

Para mais información, ponte en contacto con nos info@fundaciosantacreu.org ou teléfono 93 455 07 66.

Doazóns

Para garantir a continuidade de todo os nosos servizos e poder crear novos, necesitamos o teu apoio e a túa colaboración. Podes facelo apoiándonos economicamente facendo un donativo.

Para mais información, contacto con nos info@fundaciosantacreu.org o al teléfono 93 455 07 66.

Podes facer a túa doazón facendo unha transferencia á nosa conta:

La Caixa:  ES21 2100 5000 5002 0021 1053

Ou cubrindo o seguinte formulario.

Formulario de contribución económica

Nome (requirido)

Apelidos (requirido)

NIF/CIF (requirido)

Enderezo (requirido)

Código Postal (requirido)

Poboación (requirido)

Teléfono (requirido)

Correo electrónico (requirido)

Entrada
10 €20 €30 €50 €100 €

Entrada

Tratamento fiscal: tendo en conta a natureza desta doazón, as achegas destinadas a institucións declaradas útiles e sen ánimo de lucro gozan de deducións fiscais, de acordo coa lei de mecenado.

De conformidade coa Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, informámoslle que os datos facilitados formarán parte dun ficheiro propiedade de Taller Sant Camil e que só poderán ser transferidos polo cumprimento de ata directamente relacionados coas funcións lexítimas do cedente e do cesionario co consentimento previo do afectado.

Acompañando as persoas

FUNDACIÓN DA SANTA CRUZ

Acompañando as persoas sen fogar

FUNDACIÓN DA SANTA CRUZ

Acompañando as persoas que buscan

FUNDACIÓN DA SANTA CRUZ

Acompañando as persoas con discacidade Intelectual

FUNDACIÓN DA SANTA CRUZ

Acompañando as persoas sen recursos

FUNDACIÓN DA SANTA CRUZ

Acompañando as persoas que fuxen

Herdanzas y legados

Aínda cando xa non estés podes axudar as persoas vulnerables e con risco de exclusión, faino incluíndo a Fundación da Santa Cruz no teu testamento. Calquer aportación suma para garantir a continuidade das tarefas da fundación.

Podes facer que a fundación da Santa Cruz sexa herdeira, coerdeira ou legataria do teu patrimonio, non importa se é grande ou pequeno, calquera aportación conta. Podes legar cartos en efectivo, bens mobles e inmobles ou valores financeiros, dependendo das túas circunstancias e dexesos.

Para máis información, ponte en contacto con nos info@fundaciosantacreu.org o al teléfono 93 455 07 66.

C. Sales y Ferré, 60

Avda. Galicia, 160